Mancera, A. y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter: Análisis de mensajes que “trinan”. Barcelona: Anthropos.
DOI:
https://doi.org/10.4995/rlyla.2014.1705Abstract
El presente documento reseña la obra de las profesoras Ana Mancera (de la Universidad de Sevilla) y Ana Pano (de la Universidad de Bolonia) llamada "El discurso político en Twitter: Análisis de los mensajes que trinan".Downloads
References
Ghiassi, M., Skinner, J. y Zimbra, D. (2013). “Twitter brand sentiment analysis: A hybrid system using n-gram analysis and dynamic artificial neural network”, Expert Systems with applications, 40/16: 6266-6282. http://dx.doi.org/10.1016/j.eswa.2013.05.057
Mancera, A., y Pano, A. (2013). El discurso político en Twitter. Análisis de mensajes que “trinan”. Barcelona: Anthropos.
Pano, A. (2008). Dialogar en La Red. La lengua española en chats, emails, foros y blogs. Berna/Frankfurt: Peter Lang.
Tumasjan, A., Sprenger, T., Sandner, P. y Welpe, I. (2010). “Predicting Elections with Twitter: What 140 Characters Reveal about Political Sentiment”. Proceedings of the Fourth International AAAI Conference on Weblogs and Social Media. pp. 178-185. California.
Yus, F. (2010). Ciberpragmática 2.0. Barcelona: Ariel.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This journal is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.